Start > Körkortsforum > Avstånd till krockudde = KUGG

Avstånd till krockudde = KUGG

Besviken 2011-12-13 21:02 ! Citera #
TEORI:
Gjorde provet idag kugga med en poäng. En fråga var hur långt skall avståndet var till krockudde i passagerare sättet. Jag svara 50cm , det rätta tror jag var 25 cm

Nu vet jag inte om detta var en muppig TESTFRÅGA eller en verklig fråga. Men när jag nu kollar upp detta efteråt hittar jag inte frågan i min teoribok ( LIBERS RÖDA) Hur f-n kan det komma sig? Jag kan ju ha missat detta , men var hittar jag isåfall frågan? Är ju sjukt om den inte finns angiven i teoriboken! Någon som själv fått frågan som vet:-)?
36årutankort 2011-12-13 21:03 ! Citera #
Jag vet att det är 25 cm och det står i min bok - Körkortsboken.
Besviken 2011-12-13 21:05 ! Citera #
Tack för svaret!
ok det kan förklara saken det står i den andra körkortsboken. Den röda från liber borde det ju också stå i om dem använder frågan på ett teoriprov. Har läst hela Libers teori.
Besviken 2011-12-13 21:08 ! Citera #
MED ANDRA ORD KÖP BARA KÖRKORTSBOKEN ( originalet) INTE LIBERS. Tycker verkligen inte frågan borde vara med om denna info saknas i en av de ...två körkortsböckerna som finns på marknaden......................
tjugosexan 2011-12-20 17:38 ! Citera #
Besviken
TEORI:
Gjorde provet idag kugga med en poäng. En fråga var hur långt skall avståndet var till krockudde i passagerare sättet. Jag svara 50cm , det rätta tror jag var 25 cm

Nu vet jag inte om detta var en muppig TESTFRÅGA eller en verklig fråga. Men när jag nu kollar upp detta efteråt hittar jag inte frågan i min teoribok ( LIBERS RÖDA) Hur f-n kan det komma sig? Jag kan ju ha missat detta , men var hittar jag isåfall frågan? Är ju sjukt om den inte finns angiven i teoriboken! Någon som själv fått frågan som vet:-)?

Står 25 i min bok också. Trist att du kuggade :(

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 22:41
1
I dag 22:06
2
I dag 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov