Hade mitt teoriprov idag och det blev total hjärnsläpp. Kände mig inte direkt nervös eller så, men kanske var det ändå. Failade mest på trafikregler, något jag känt mig ganska säker på de ”prov” jag gjort inför det stora riktiga testet. Däremot klarade jag typ miljö fläckfritt så till och med jag var chockad! Fick 45p och blev lite sur. Satt kvar och kikade på alla felen jag hade och insåg att jag totalt tappade allt när jag fyllde i provet. Vissa kunde jag direkt efter vad det borde varit och någon hade jag markerat och ändrat till fel svar. GAH! Aldrig igen ska jag ändra, brukar bara köra på och inte tänka för mycket annars på testproven men här började man tänka till och sen blev det tveksamheter och sen blev de ju pannkaka utav skiten.
Jaja, uppkörning om ett par dar. Då tusan ska de gå vägen! Hellre ett misslyckat teoriprov än körning, om man nu kunde få välja. Blir dock inte direkt förvånad om båda blir misslyckade, ser ut att bli halt till slutet på veckan (regn med kalla vindar) så...får se hur de går.
Antar att man inte kan boka in nytt teoriprov innan man gjort uppkörningen?