Start > Körkortsforum > VARNÌNG!

VARNÌNG!

twisted 2011-09-29 23:07 ! Citera #
Förlita er INTE på denna sida för mkt när ni pluggar till teorin! Stämmer inte alls överens med det verkliga provet! Som tur var hade jag både bok (gammal version) + bonniers trafikskola 2011....den sistnämnda va min räddning! De programmets testprov stämmer HELT överens med de riktiga provet! NEJ! Jag är inte delägare i Bonnier, jobbar inte där å känner inte ens ngn som gör det! Tycker dock det är synd att skam att detta program https://korkortonline.se/ har alldeles för gott ryckte! :(

P.s-Denna tråd kommer nog inte ligga kvar länge... :(

Mvh/Micke
twisted 2011-09-29 23:09 ! Citera #
twisted
Förlita er INTE på denna sida för mkt när ni pluggar till teorin! Stämmer inte alls överens med det verkliga provet! Som tur var hade jag både bok (gammal version) + bonniers trafikskola 2011....den sistnämnda va min räddning! De programmets testprov stämmer HELT överens med de riktiga provet! NEJ! Jag är inte delägare i Bonnier, jobbar inte där å känner inte ens ngn som gör det! Tycker dock det är synd att skam att detta program https://korkortonline.se/ har alldeles för gott ryckte! :(

P.s-Denna tråd kommer nog inte ligga kvar länge... :(

Mvh/Micke

P.s2 - Ja klara provet första gången ja skrev....
Gäst 2011-09-30 12:23 ! Citera #
Håller inte alls med. Det är visserligen så att det nog inte räcker att bara plugga här, men det är ett lysande komplement till boken (jag hade en bok från 2005, och med kompletteringar här så fick jag 64 av 65 poäng första gången jag skrev teoriprovet).
Jag rekomenderar varmt att man använder körkortonline.se som komplement till teoriboken.
RocknRaul 2011-09-30 12:32 ! Citera #
Allt som står här står så gott som i körkortsboken också, så nog stämmer det
Maja-a 2011-09-30 13:36 ! Citera #
Det är bättre att plugga på olika ställen och på olika sätt.
Att bara exempelvis läsa en bok kan göra det svårt att applicera kunskaperna i en verklig händelse. Jag är tacksam att det finns sidor på internet där man har möjlighet att traggla lite extra när man har tröttnat på att bara läsa. :) Har dock inte skrivit teorin än men rekommenderar att man gör någonting mer. antingen på en internetsida eller på körskolan. lycka till!
allarätt 2011-09-30 13:47 ! Citera #
Jag fick alla rätt på provet. Denna sida är missvisande på det sättet att: Provet är helt annorlunda irl än vad de e här! Hade oxå bonniers....det var mer lika! :)
Lättattluras 2011-09-30 13:49 ! Citera #
De kan finnas folk som håller i denna sida som skriver här....som tycker denna sida e grym! Tänk på de. :o
Harmonization 2011-10-01 11:29 ! Citera #
Håller inte med. Jag läste igenom körkortsboken en gång grundligt, sedan råpluggade jag här på körtkortonline. Jag klarade också teorin på första.
Tycker att den här sidan är extremt bra.
Ekerömicke 2011-10-01 13:11 ! Citera #
Det viktigaste är (tycker jag)...att använda sig av flera olika. Tex: Boken, denna sida, bonnier osv osv.....lyssna å fråga handledaren på körskolan massor! Lycka till där ute! Allt är nu avklarat för mig, utom uppkörningen som är på Tis! Heja mig! Jag är dessutom 20år för sent ute! Hehe...bättre sent än aldrig! :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov