Säkerhetskontroll?
Hej .. kan man bli kuggad på säkerhetskontroll? ska inte ispektören säga vad man ska kolla ? och en sista sak. jag förstår inte det här me ratten ..hur gör man kontroll på ratten? tacksam för answers! ^^
Jag tror att man kan bli kuggad på säkerhetskontrollen. iallafall vad jag har hört.
inspektören säger åt dig vad han vill att du ska kolla för något
menar du styrservon då? när du ska kolla ratten?
”Gäst” amen så dumt då... e du säker? jaa servo grejsen ? ^^
Vid säkerhetskontroll på styrningen är kontroll av styrservon en del av kontrollen men inte allt! Läs på noggrannt!
När det gäller kuggning enbart pga av säkerhetskontrollen, så måste du ha gjort något farligt för att det skall vara enda orsak!
Du ska ju såklart klara säkerhetskontrollen. Men oroa dig inte.. Det är den lättaste biten av alla ju! bara att plugga in. Dessutom kan du öva genom att öva praktiskt hemma. Be de på körskolan gå igenom den med dig en sista gång på uppvärmningen. Lycka till!
Hur kollar man styrservon? Måste verkligen läsa på detta med säkerhetskollen
Hur kollar man styrservon? Måste verkligen läsa på detta med säkerhetskollen
Vrid på ratten medan bilen är avstängd. Slå på tändningen medan du vrider på ratten. Du kommer känna att det blir mycket lättare att vrida på den.
Jag behövde inte göra en hel säkerhetskontroll.. han bad mig bara kolla bromsarna.. inget annat.. inga speglar, värmereglarge, bälte,styrservo eller något..
Ska man kolla backljusen vid en säkerhetskontroll? Har läst olika överallt..
Senaste foruminläggen
Rubrik