Start > Körkortsforum > Ni som kuggade..

Ni som kuggade..

NMK 2011-09-13 15:45 ! Citera #
Ni som kuggade hur länge fick ni vänta mellan era uppkörningar? (hur många veckor, månader)
Jag missade idag och får ingen ny förrän i slutet av oktober.
Gäst 2011-09-13 18:31 ! Citera #
Det beror ju förstås på hur mycket bokningar som faktiskt finns. Något som är sant är att de som kör upp för första gången går före de som redan kört upp och misslyckat. Men som sagt så beror det på hur det ser ut i boknigslistan.

Lycka till på nästa uppkörning!
Gäst 2011-09-13 18:48 ! Citera #
Inom två månader måste det väl vara, men vad dyrt det kan bli att hålla på att ta lektioner i en hel månad till! :(

Man vill ju inte kugga igen heller så det är ju viktigt att köra på genom att träna träna träna så man inte glömmer något eller blir ovan!
Pauser är ju en av de vanligaste anledningarna till dyrare körkort.

Men du klarar det nästa gång, bara du tar det lugnt och planerar väl! Ät bra dagen innan också, och sov mycket så ska det nog gå galant!

Lycka till!! :)
hamiat 2011-09-16 17:32 ! Citera #
Veckan efter ..sedan tre dar efter på en annan ort. Kolla regelbundet på nätet , folk avbokar hela tiden.
sss 2011-09-16 20:12 ! Citera #
Som ovanstående skrev, kolla regelbundet i nätet. När jag faila min första uppkörning gick jag hem och kolla på nätet. Fanns en tid redan på måndagen (gjorde provet en fredag).

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov