Start > Körkortsforum > Transportstyrelsens prov var

Transportstyrelsens prov var

Fannta 2011-09-06 14:49 ! Citera #
Jag tycker att transportstyrelsens prov var jätte bra uppbyggt. Det var enkla, korrekta svar som man kunde kryssa i som A,B,C eller D. Däremot tyckte jag att bilderna kunde vara lite kluriga ibland. Tyvärr så fick jag 5 poäng ifrån G, men ska skriva om nu i Oktober igen!
Så just nu har jag börjat att göra ”egna” små frågor och förhöra mig själv, samtidigt som jag läser. Det funkar super bra!
Failarn 2011-09-06 16:31 ! Citera #
Jag tycker det var stor skillnad på de test ja fick från trafiskskolan o STRs prov. Jag fick alltid mellan 65-67 på trafikskolans prov men på STRs prov var det mkt svårare, fick 51 :cry:
Gäst 2011-09-06 18:01 ! Citera #
Failarn
Jag tycker det var stor skillnad på de test ja fick från trafiskskolan o STRs prov. Jag fick alltid mellan 65-67 på trafikskolans prov men på STRs prov var det mkt svårare, fick 51 :cry:

Lite förvirring om begreppen tror jag:

STR = Sveriges Trafikskolors Riksförbund = privat organisation = de som gör ”trafikskolans prov”
Transportstyrelsen/Trafikverket = statliga myndigheter som gör det riktiga provet

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov