Start > Körkortsforum > Missat en körlektion med trafi…

Missat en körlektion med trafikskolan?

Gäst 2012-02-22 19:24 ! Citera #
Det var ju riktigt dålig stil av henne. INTE OKEJ. Därför ska jag börja köra på en skola som är mycket välpratad om, men tyvärr finns det alltid de körskolor som lurar människor på pengar tyvärr. Hoppas det blir bättre
Jesper 2012-02-22 19:36 ! Citera #
Jag var faktiskt riktigt klantig och missade min tid för halkan, men som tur var så slapp jag betala de 1700 kr som det skulle kostat. Jag har en jävligt bra körskolalärare som är mycket lätt att snacka med och kommer alltid i tid. Jag antar att jag hade tur när jag valde körskola.
Eu 2016-06-08 12:51 ! Citera #
Jag har varit med om liknande trodde de var kl 13 men de tiden var kl 11 så dom ringde å frågade varför jag inte kom dit, fick betala 1000 kr :scared:
Gäst 2016-06-08 22:46 ! Citera #
frozzarn 2012-01-24
Jag har heller aldrig missat en lektion, dock är det vanligt att min körlärare är sen så att jag får kortare tid än vad jag betalat för...
Då ska du få pengar tillbaka. De har inte uppfyllt sin del av avtalet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest