Start > Körkortsforum > Hur går den nya handledarutbil…

Hur går den nya handledarutbildningen till?

Gäst 2011-08-18 14:44 ! Citera #
Det var ett tag sedan jag gick min handledar kurs med den jag övningskörde med, men nu verkar de ha ändrat reglerna och man behöver endast gå den utbildning själv utan den man ska köra med. Dvs. den som ska bli min handledare behöver inte gå om kursen om den redan tidigare har gått utbildningen eller har jag fel?
Gäst 2011-08-18 17:39 ! Citera #
Jag hoppas att du skojar för annars hade jag kunnat köra med båda mina föräldrar. ;o
Gäst 2011-08-18 18:46 ! Citera #
Nathaa
Jag hoppas att du skojar för annars hade jag kunnat köra med båda mina föräldrar. ;o

nee de gör ja inte , vem körde du me och hur gick det ? xD
Gäst 2011-08-18 19:24 ! Citera #
Jag körde/kör bara med min pappa, men det hade varit 100 gånger bättre om jag kunde kört med mamma med för jag träffar henne mer. Åh, vad mycket det hade gjort om jag vetat detta
Gäst 2011-08-20 13:27 ! Citera #
Nathaa
Jag körde/kör bara med min pappa, men det hade varit 100 gånger bättre om jag kunde kört med mamma med för jag träffar henne mer. Åh, vad mycket det hade gjort om jag vetat detta

har du testat att köra olovligt? :P Hört att de e också jättebra eftersom du blir mer självständig, men inte så roligt om man blir stoppat av polisen :lol:
daanieel21 2011-08-25 18:56 ! Citera #
Jag har också hört att eleven och handledaren inte behöver gå utbildningen vid samma tillfälle. Att köra själv är inte något jag rekommenderar p.g.a. riskerna

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov