Jag här läst runt mycket på detta forum under dom senaste dagarna och många verkar tycka det samma.
Alltså att frågorna här är väldigt lika dom på STR.
Jag köpte för ett tag sedan Bonniers trafikskola. Men jag måste säga att jag tycker de frågor och teorin är för enkel.
Vad jag vet om dom riktiga frågorna så kan det vara väldigt lurigt rent språkmässigt och att svarsalternativen kan vara väldigt lika.
Bonnier så är det oftast inge tvivel alls på vad som är det korrekta,
Så jag tänkte köpa 1000 frågor här några dagar innan (ska skriva nu på torsdag)
Och bara köra järnet så känns det mycket mer betryggande inför det riktiga provet.
Håller med dig, bonniers trafikskola är bus enkel jämfört med frågorna på korkortonline. Men för den som är ung och inte har några förkunskaper om fordonet eller körning kan jag rekommendera bonniers trafikskola för att den tar allt från grunden.
Fick Bonniers trafikskola i present för många år sedan då jag skulle börja övningsköra för första gången (före arton års ålder) och var då väldigt nöjd med den. Tyvärr kom jag inte längre
än att skriva teoriprovet vid det tillfället. Köpte därför Bonnierstrafikskola igen, men blev besviken, inte därför att programmet på något sätt ändrats, utan på grund av att frågorna upplevdes som väldigt lätta. Tror det kan ha sin förklaring i att en del kunskaper sitter kvar sen förr och att det finns en större mognad och djupare förståelse för trafiken idag.