Start > Körkortsforum > Kuggat :(

Kuggat :(

Zizoo 2011-07-23 17:52 ! Citera #
Hejsan!!

Jag behöver hjälp!!

jag har kuggat 4 gånger på teorin (jag vet att det låter dumt) de här var mina poäng på de 4 proven jag gjorde 46, 50. 48, 51
jag gjorde upp körningen och klarade den galant, men nu är det bara teorin som är min största fiende för det känns som att jag sitter fast och får inte ut mer poäng än de jag har. känner mig väldigt misslyckad. det som gör mig ledsen mer är att min körnings tid går ut snart. och jag har prov nästa vecka men jag vet att de kommer inte att gå bra :(
jag har läst boken 2 gng gjort bn 2010 och har teo 2011 o ändå så hjälper de inte. så nu vet jag inte vad jag ska göra snälla ge mig råd hjälp mig :cry: :cry:
henrikjojo 2011-07-23 18:18 ! Citera #
Till att börja med, Förstår du samtliga över 1000 frågor som ges på denna hemsida? Inte bara att du memorerat svaret eller liknande, om du har djup förståelse för frågorna borde det inte vara några som helst problem, speciellt inte om du har fyra försök..
annaishere 2011-08-03 14:07 ! Citera #
Men du är ju inte långt ifrån! Se bara till att verkligen plugga det där lilla extra till denna gång så kommer det att gå bra! Jag kan varmt rekommendera att läsa mycket på detta forumet men framför allt läsa all teori och göra teorifrågorna som finns här på körkortonline! Jag har fastnat på trafikskolans repetitionsfrågor och det var inte förens jag hittade den här sidan som saker började falla på plats. Här får du förklaringar som är lätta att förstå!

Men akta dig för ytinlärning! Se till att du inte bara memorerar det rätta svaret på just den frågan, då kommer du inte lära dig det du behöver utan bara tro att du lär dig då du klarar frågorna!

Så lycka till med pluggandet! (Och självklart provet!)
shanks 2011-08-13 12:02 ! Citera #
Hur gick det?
yaya 2011-08-15 14:02 ! Citera #
Du är så nära ju,
Djupinlärning är det bästa.
Mitt tips är fortsätta plugga, låt någon förhöra dig med frågor.¨
oc så berättar du svaret utan att ha massa alternativ framför dig.
nona 2012-10-01 15:19 ! Citera #
Jag göre kunskap prov och det ok men körprovning 4 gång kuggade jag vad ska göra och det koster mycket penger jag är ledsen. :(

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 14:32
3
I dag 14:28
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor