Start > Körkortsforum > Teoprov korkortonline

Teoprov korkortonline

Magge 2011-07-15 17:48 ! Citera #
Tjena , Jag har haft nästa full pott på Strs Betalkörkortstest, och nu när jag kommer hit har jag liksom 50 rätt av 65, Känns riktigt svårt asså,
Gäst 2011-07-16 11:32 ! Citera #
Jag har märkt att frågorna här är lite annorlunda formulerade, kanske som det riktiga teoriprovet har ingen aning. Men dom brukar vara skrivna lite missledande tycker jag. Så läs frågorna noggrant eftersom du kan det här. Hade också problem med det i början här men efter ett tag när jag läst teorin på hemsidan och gjort några test så går det bra.
Magge 2011-07-16 19:10 ! Citera #
Jo har märkt det nu 55 rätt nu^^ Teo prov på torsdag ;D
Chippe 2011-07-16 22:05 ! Citera #
Mitt tips är att verkligen förstå det man läser. Det är väldigt lätt att förenkla och lära sig just frågorna man sett och formuleras dem på ett nytt sätt måste man tänka efter så försök förstå innebörden av reglerna. Tex en skylt som visar förbud mot motorcykel, ja det är självklart förbud mot MC och även moped klass 1 men det räcker inte att veta enbart det för man får köra förbi med bil tex och då måste man veta varför. Skylten sätts ofta upp då man vill undvika buller från just MC och mopeder klass 1.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo