Start > Körkortsforum > I made it :D

I made it :D

donmarco 2011-06-23 15:00 ! Citera #
Hej :P .
Underbar dag. Klarade teorin på min födelsedag. 53 poäng.

Ett bra tips är att när man är färdig med provet, gå igenom början av provet. Där lyckades jag ändra på några svar som visade sig vara viktiga eftersom jag klarade provet med en liten marginal.

Håll tummarna för mig inför uppkörningen nästa vecka.

Mvh En lycklig kille
:D
Ignoreranamnet 2011-07-13 05:59 ! Citera #
Grattis :).

Men mina kompisar har även gjort samma sak och gått tillbaka och ändrat och detta gjorde så att dom blev underkända, därför ska man vara väldigt försiktig när man går tillbaka och rättar.
ijjop 2011-07-14 20:22 ! Citera #
Läsa frågorna om igen kan vara positivt! Man ska läsa _MYCKET_ noggrant så att hela sammanhanget är förstått tydligt. Blir några poäng utav det ;) Har upplevt det ett par gånger
Ignoreranamnet 2011-07-17 00:36 ! Citera #
ijjop
Läsa frågorna om igen kan vara positivt! Man ska läsa _MYCKET_ noggrant så att hela sammanhanget är förstått tydligt. Blir några poäng utav det ;) Har upplevt det ett par gånger

Väldigt bra tips, även viktigt att läsa alla frågor. Försök ha det i tanken eftersom man kan lätt vara nervös eller stressad när man gör provet. Ta det lugnt och läs noggrant, du tjänar mer på det.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo