Start > Körkortsforum > Kuggad andra gången

Kuggad andra gången

Shanya 2011-05-26 20:01 ! Citera #
Hej allihopa!

Idag hade jag uppkörning för andra gången, blev kuggad :cry: ...skit tråkigt
Jag har kört med trafikskolan 30 lektioner och mycket privat, min lärare tyckte att jag kunde prova uppkörning och det gjorde jag. Första gången körde jag i Malmö och efter 4 min missade jag en stoppsignal som jag hade kört många gånger förbi utan att missa. Frågade läraren om jag var kunde bli ickegodkänn redan, han svara ja men att jag kunde ände köra vilket jag inte tyckte var nöjd. Idag efter 1 mån hade jag den andra i Kristianstad som jag aldrig har kört men bokade för det var lång kö i Malmö. Blev kuggad pga dåligt med döda vinkel och missade en anvisning :cry: .

Frågar er som har erfarenhet om det är bra att jag väntar till mitten av juli och köra mer hemma? eller det är bättre att bokar om 1-2 veckor?
nori 2011-06-01 19:43 ! Citera #
Nä alltså jag hade uppkörning för en månad sen och jag klarade mig andra gången. dock hade jag inte klarat teorin än men på andra försöket så bokade jag de ungefär 1 månad efter första försöket. Dock så körde jag i katrineholm och har kört 20 lektioner med skolan och min lärare tyckte att jag var redo. Det gäller och lyssna på anvisningar. Döda vinkeln och eco driving är två viktiga punkter de kollar på. nu har jag körkort! :D men lycka till! Det sägs att ju större stad desto mindre är chansen att man klarar sig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
13
I dag 08:50
6
I går 22:34
11
I går 17:36
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest