Start > Körkortsforum > Räcker Bonniers Trafikskola ti…

Räcker Bonniers Trafikskola till teorin?

Fritzl 2011-05-14 20:17 ! Citera #
Hejsan, dags att ta sig i kragen och ta det där körkortet.

Vill som säkert många andra komma så billigt undan som möjligt (utan att missa viktiga grejer) och funderar lite över teorin. Kostar knappt 2000 kr för 6 teorilektioner och körkortsbok osv på trafikskolan. Har dock Bonniers Trafikskola 2011 till datorn som jag har kört igenom, och det funkar bra. Finns ALLT jag behöver veta för teoriprovet här eller tycker ni jag borde köpa boken och ta lektionerna också?
estan 2011-05-15 22:45 ! Citera #
Hur bra är du på att köra har du koll på döda vilkel m.m. ?
boken kostar 250 kr inga pengar
SofiaWiberg 2011-05-16 19:46 ! Citera #
Jag testade också Bonniers och var inte alls direkt nöjd...

Jag använder mig av min körkortsbok (minns inte vad den heter :( förlåt, men det är den från trafikverket), och korkortonline!

Funkar fin fint för mig, och jag tror det är det bästa alternativet.

Hoppas mitt svar dög,
emraan 2011-05-24 15:43 ! Citera #
Jag tycker att bonniers var bra man lär sig mycket på de.
Charlottee 2011-05-27 11:48 ! Citera #
Tycker att körkortsboken var billig och bra. Den och körkort online räcker gott. Tog mitt körkort i tisdags.
Gäst 2011-05-27 12:09 ! Citera #
Just lektionerna tyckte jag inte gav alls mycket men en bok tror jag ändå kan vara bra att ha. Jag har tyvärr bara testat en gammal version av Bonniers Trafikskola men jag kände att det inte riktigt blev att allt fastnade. Lycka till!
bajen12 2011-05-27 23:51 ! Citera #
Körkortsboken och körkortonline fungerar bra
livan_91 2011-06-21 07:32 ! Citera #
Har hört att den inte alls lever upp till förväntningarna. Speciellt inte när den är så dyr också. Du klarar dig med böckerna.. Det handlar bara om att verkligen ta sig tid och sätta sig ner med böckerna.
ms8 2011-06-24 19:04 ! Citera #
Japp båda 2 blir bra
Johanmc 2011-06-25 11:58 ! Citera #
Teorilektioner är bra att gå på, det finns mycket en lärare kan ta upp man inte hade reflekterat över om man bara läser det i en bok eller online.

Trafiklärarna har stor erfarenhet av trafik i allmänhet och av körkortsaspiranter i synnerhet, min lärare ( över tio år sedan ) hade många bra exempel att referera till som man tog till sig bra mycket bättre än om man bara läst om det utan att egentligen förstå innebörden.

Så mitt tips: Gå på teorilektioner, du kommer ha nytta av det. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov