Privat

pompow 2011-05-03 19:42 ! Citera #
Hej! Jag ska ta körkort i sommar och undrar om alla här bokade eran teori och uppkörnining privat? Eller bokade ni via trafikskola? Blir det dyrare eller billigare att boka via skolan? Om man bokar privat, finns det färre tider då eller är det samma tider som gäller? Körkortsportalen.se är bra om man vill boka privat!
Gäst 2011-06-21 10:37 ! Citera #
Jag tycker det är svårare att hitta tider pa sommaren när man bokar privat. Jag hittat bara en tid i juni,resten är bara i augusti pa min ort, for att trafikskolorna bokade nastan alla tider,dem som kommer pa intensivkurser i sommar. Det ar pa mindre ort(Flen),kanske det är ingen skillnad i stora städer...
Gäst 2011-07-03 17:32 ! Citera #
Det spelar ingen roll om du ska boka din Teori via din trafikskola eller själv, men om du bokar Uppkörningen själv så kommer du få köra Trafikverkets bil ( Alla orter har olika bil, se körkortsportalen för mer info ). Men om du bokar via din körskola så får du låna deras bil om så önskas. Men då tror jag de tar lite mer pengar än vad de tar för Trafikverkets bil.

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor