Start > Körkortsforum > Chansen att klara teroiprovet …

Chansen att klara teroiprovet ?

Seppo 2011-03-23 06:23 ! Citera #
Hej, jag har mitt teoriprov i morgon, och har pluggat som fasen hela tiden med teo 2010 och teo 2011 och på denna sidan och en annan, pluggar dag och natt så mycket jag bara kan, har oftast bara mellan 1-3 fel varje gång (denna sidan har jag 99,9% av gångerna 65). Vad tror ni chansen är att jag skulle klara det rediga teori provet ? Finns det något jag kan göra för att förbereda mig ? Fick låna en kompis bok idag men lite sent att hinna läsa igenom :(

Tacksam för svar

*edit*

Använder mej dock bara av gratis frågorna här
Matilda55 2011-03-23 19:40 ! Citera #
Det beror ju helt vilka frågor som dyker upp på provet - så en procentuell chans är svårt att säga i ditt fall. Se till att vara påläst och förberedd på alla sorters frågor inom alla ämnen - och läs gärna på det där ämnet som du tycker är tråkigt en extra gång, bara för att se så att det sitter. Många frågor är ju även rätt så självklara, så med lite tur dyker ett flertal sådana frågor upp på provet.

Lycka till!
Gäst 2011-04-04 23:05 ! Citera #
Hur gick det? :)
kimpetra 2011-05-22 18:06 ! Citera #
Jag har också tänkt på det där, alltså om man behöver köpa dyra böcker för att klara det eller om gratis frågor också kan vara till stor hjälp.
Ante 2011-05-31 19:55 ! Citera #
Gratisfrågor går inte hela vägen.
Har testat alla sidor, fick 2p under gränsen.
Ante 2011-05-31 19:56 ! Citera #
Att bara köra gratis frågor kan liknas med att singla slant med förarprovet.
MBD 2011-06-03 11:52 ! Citera #
Jag har hittills bara gjort ett test av de som ingår i körskolans teoripaket, och trots att jag läst boken märker jag att det krävs rätt mycket pluggande för att klara sig. Det säkraste är nog att läsa allt man kommer över, både Körkortsboken och infon på den här sajten, samt att göra alla gratistester och gärna också körskolans tester. Vore synd att kugga på teorin.
tata7 2011-06-21 12:08 ! Citera #
Chansen att klara är stor om du kombinerar teori med praktiken ganska ofta,då sitter dem alla reglerna och märken bättre,och man blir bättre på att lösa trafiksituationer bättre
ms8 2011-06-24 19:23 ! Citera #
Kan rekomendera att ta till all hjälp som ges desto mer du kan ju mer ökar sanlikheten att få ett körkort thats it :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest