Start > Körkortsforum > Automat och körkortsteori

Automat och körkortsteori

Jenguz 2011-03-22 20:45 ! Citera #
Halloj,

Har märkt att vissa frågor här på Körkortonline.se handlar om hur man ska växla, dragläge etc.

Jag har tre barn, jobbar heltid, pluggar på universitetet + vissa kurser distans och nu tar jag körkort.... Jag vill ha mitt körkort NU och FORT, och därför har jag bestämt mig för att ”ta en genväg” och slippa lära mig växellådan och ta automat kort. Jag kan alltså inte ett skit om växlarna och det som hör där till.
Kan man ändå få sånna frågor på teoriprovet eller säger man till när man är där att man ska ta automatkort och får ett prov utan sådana frågor?
Vill ju inte kugga på teorin pga. att jag får frågor som jag inte kan nått om... har ALDRIG kört en bil med växlar... och tänker ALDRIG göra det heller...
Gäst 2011-04-01 18:04 ! Citera #
Vill bara säga att det går ganska snabbt att lära sig att växla med bilen :)
Tess 2011-07-08 12:38 ! Citera #
Jenguz
Halloj,

Har märkt att vissa frågor här på Körkortonline.se handlar om hur man ska växla, dragläge etc.

Jag har tre barn, jobbar heltid, pluggar på universitetet + vissa kurser distans och nu tar jag körkort.... Jag vill ha mitt körkort NU och FORT, och därför har jag bestämt mig för att ”ta en genväg” och slippa lära mig växellådan och ta automat kort. Jag kan alltså inte ett skit om växlarna och det som hör där till.
Kan man ändå få sånna frågor på teoriprovet eller säger man till när man är där att man ska ta automatkort och får ett prov utan sådana frågor?
Vill ju inte kugga på teorin pga. att jag får frågor som jag inte kan nått om... har ALDRIG kört en bil med växlar... och tänker ALDRIG göra det heller...

hej! vet inte om du redan tagit kortet? men jag ringde o frågade dom och det är samma teoriprov som alla andra har. det kunde komma någon enstaka fråga på provet. mvh

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest