Start > Körkortsforum > Körkortsboken

Körkortsboken

Gäst 2011-04-26 08:26 ! Citera #
Vacchi
Om man bara läser körkortsboken man man klara all teori då? :)

Jag läste det mesta i körkortsboken men det skadar inte att göra lite tester för att se hur proven går till.
Jag rekommenderar www.korkortsprovguiden.se] där allting är gratis!
Låt mig tillägga att jag klarade teorin på första försöket :)
Gäst 2011-04-26 15:40 ! Citera #
Du förlorar inget på att läsa boken men sen gäller det ju även att du ska förstå det som står i boken. Så fråga människor runt omkring dig med körkort och gör olika tester så fastnar det förhoppningsvis :D
Gäst 2011-04-26 21:38 ! Citera #
Jag rekommenderar denna sida under Teori har du väldigt bra fakta som hjälper dig då en bra förståelse för teorin. Men boken tycker jag du ska läsa en till två gånger och sedan börja läsa denna sida. För att få bäst förståelse ska du kombinera det med körning och repetera det du läst om när du kör då kommer du att ha bäst förståelse för det du gör.
johanlake 2011-04-27 16:17 ! Citera #
Jag hade olika böcker, det hjälpte mig mest!
antew 2011-07-11 19:29 ! Citera #
Jag har läst boken 2 gånger och pluggat online, nu känner jag mig absolut redo för provet.
Gäst 2011-07-11 22:22 ! Citera #
Kan rekommendera Bonniers Trafikskola 2011. Rätt bra program för att lära sig. Vissa av delarna var visserligen inte så bra men man lär sig rätt mycket om man kombinerar de med boken.
jennykennystarfighter 2011-07-13 18:27 ! Citera #
Jag gjorde inte det iaf, jag kuggade på trafikreglerna. SKillnaden mellan boken och provet är att det är bilder med mer konkreta exemplen än i boken. från boken lärde jag mig dock allt annat väldigt bra, mitt resultat efter att bara ha läst boken var 49 och det krävs ju 52. Men det är klart att det kan gå ! :)
Jonasp 2011-07-22 12:42 ! Citera #
Ha en uppdaterad bok säger jag bara 8-)

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo