Hjälp

Gäst 2011-02-12 22:05 ! Citera #
Hej allihoppa

Jag har ett problem när det gäller att övningsköra med min man .Varje gång när det är dags att åka iväg blir jag så nervös att jag glömmer allt och tänker redan i förväg på hans kommentarer .
Det känns som att vad jag än gör blir fel .Han håller på hela tiden o till slut vill jag inte köra mer för att jag blir så arg o ledsen och besviken . Jag längtar efter att få körkort, för att jag är beroende av honom om jag vill åka nånstans med barnen och det är inte så lätt att ta 2 småungar på bussen och han jobbar hela tiden .Det skulle var en stor frihet att klara det o få körkortet men att förtsätta såhär funkar inte .Har pratat många gånger med honom och sagt att jag aldrig mer sätter mig i hans jävla nya bil men efter ett tag övertalar han mig och det blir samma sak varje gång .Om man gör fel han gemför det med det att bla bla bla det kostar så mycket om motorn pajar eller bromsar eller växellådan .
Kan ni ge mig några råd vad ska jag göra eller om det är nån som är i samma sitts som jag .
Tacksam för tips och röd
Gäst 2011-02-14 19:08 ! Citera #
Kör med trafikskolan istället och satsar om han inte hjälper dig, jag körde enbart körskolan , jag tog 40 körlekitioner och jag är redo för uppkörning’
SingingBird 2011-02-14 19:40 ! Citera #
Jag hade samma problem med far min i början. Det kan tyckas väldigt irriterande att någon som står en så nära är på en hela tiden och inte verkar förstå att det är svårt när man inte är särskilt duktig i början. Mitt tips är att göra som jag gjorde. Var ödmjuk. Glöm bort att han är irriterad och lyssna istället på vad han egentligen menar. Gör därefter så gott du bara kan och sen är det bara att hoppas att det går bra! Funkade för mig ;)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest