Start > Körkortsforum > Körkortonlines Test prov

Körkortonlines Test prov

Lindgren 2011-01-16 15:19 ! Citera #
Är teoriprovet likt provet på körkort online?
Gäst 2011-01-16 18:44 ! Citera #
Ja det är det men lite mer komplicerade och formulerade frågor
Gäst 2011-01-17 01:13 ! Citera #
Hej!

Tycker frågornas innehåll påminner en hel del om hur provet i själva verket verkligen är, är ju rentav frågor som i princip är tagna från det riktiga, men skulle ändå vilja säga att jag tycker det riktiga provets frågor är lättare formulerade, så jag är övertygad om att ifall man känner att frågorna här är ganska lätta och man får stor procentuell andel rätt i kombination med att man läser igenom teoriboken noggrant i alla fall en gång, så tror jag inte det riktiga provet ska vara några problem :)
Audi 2011-02-10 17:31 ! Citera #
Enligt bekanta så är systemet likt.
kjohan 2011-02-11 12:49 ! Citera #
Jag tror det är ett bra prov. Mest gillar jag att om man svarar fel så ger korkortonline väldigt bra förklaring och man kan lätt klicka sig vidare och läsa på mer om det område man inte kan. I t ex Bonniers Trafikskola så är det helt värdelösa prov eftersom man inte kan se vilken fråga det är man haft fel på! Jag mailade dem om detta och de sa att det var meningen att det skulle vara så. Jag trodde det var någon funktion som jag hade missat.. Man måste ju för fasiken kunna se vilka frågor man svarat rätt/fel på..!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest