Start > Körkortsforum > Körkortonline frågor?

Körkortonline frågor?

Fuzzy 2011-01-14 16:26 ! Citera #
Hej alla där ute som är ute efter samma mål ..KÖRKORTET ... jag undrar om dessa frågor som finns på körkortonline är nödvändiga? 65 frågor eller hur många dom nu än är ? ...och ifall det ni vet en bra hemsida med frågor som ni är säkra på att de behövs för att klara teorin, rekomendera gärna !!!!!

Tacksam för svar
Gäst 2011-01-14 18:27 ! Citera #
Såklart de är nödvändiga, annars skulle de väl inte ha dem? ;)
Det är ju otroligt mycket att lära sig och man måste ju börja någonstans.
Jag gör Körtkortonlines 65 frågor regelbundet och det har jag lärt mig en hel del på. Jag rekomenderar att man svarar på alla även om man inte är säker. Om man inte får rätt kan man hitta en bra förklaring till svaret och det är det man lär sig på ju! Kämpa på!
Gäst 2011-01-14 19:14 ! Citera #
Tja japp som han skriver nedan är rätt men kör teo 2010 den som redan har grunden då kan man inte miss lyckas om du kuggar efter provet ser du fel svaren ta tid på dig på dom läg på minnet så vet du jag fick samma prov samma dag 2 gånger 1 i upsala samma i sto! va igår så jag mins det jag svarade fel på du klara det är lätt bara tänka! lycka till
fuzzy 2011-01-14 22:54 ! Citera #
Okeeej TACK så mycket för tipsen ska göra mitt bästa, man blir ju lite förvirrad med alla frågor och grejer ..^^tack

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I dag 22:40
6
I dag 22:34
11
I dag 17:36
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov