Byta körlärare...
Gillar inte alls min körlärare. tips på hur ja kan byta utan att det syns varför??
Se till att boka tid då din nya lärare INTE kan och sen säger du bara att det gick bra med den nya läraren och att du inte ser någon anledning att byta tillbaka.
Jag gjorde som emma rekommenderar, gick smidigt för mej iaf
Säg att du vill testa nya lärare eftersom alla lär ut olika, om han frågar
å att du vill ha alla erfarheter som går att få.
Det kan vara bra att byta körlärare även om den man har är bra! Körskolorna är nog vana och jag tror inte att nån blir ledsen!
Äsch, du behöver bara boka tider hos andra körlärare. Jag tror inte dom har något emot att man byter och provar sig fram och hittar en körledare som passar en själv.
Jag jobbar själv på trafikskola och har vi har full förståelse för detta. Vissa personligheter klickar helt enkelt inte. Vi har tre trafiklärare, en ung kille, en kvinna och en lite äldre man. Vill våra elever växla mellan lärarna så säger de bara till och vi tar aldrig illa upp
Lycka till
Hej X!
EFtersom du är körskolans kund och betalar dem en hel del pengar för att få utbildning så ska du självklart var helt nöjd med din körlärare! Säg som det är bara!
Förmodligen tycker de att det är bättre att du ber att få byta lärare hos dem än att du byter körskola helt och hållet för att du är missnöjd.
Jag har bytt lärare också. Jag frågade om jag fick boka tid med en annan lärare (med namnet om du kan), om min gamla lärare inte hade tid. Personal förstod vad jag menade.
Mvh
NorrFisk
Senaste foruminläggen
Rubrik