Start > Körkortsforum > Kuggad för 6 gången Hjälpp!!

Kuggad för 6 gången Hjälpp!!

Gäst 2011-01-10 11:02 ! Citera #
Tja:) det gäller bara att säga till sig själv jag klarar allt ¨å blir det så har haft 3körkort förr 1986 tog jag min nu efter 25år ska jag i dag göra teorproven 13,30 inte orolig.det går som det går bara läsa teo2010 och denna sida då kommer det funka ta tid på dig läs alltid fasnar något..lycka till!
momo4 2011-01-12 15:52 ! Citera #
Tänk inte allt för mycket för som sagt det värsta som kan hända är att du kuggar, se till att se detta som vilket prov som helst. Slappna av läs igenom frågorna och stanna inte upp allt för mycket så ska det nog gå fint fint.
Wench85 2011-01-13 20:02 ! Citera #
sasimsima
hej
är det någon här som kan hjälpa
jag har gjort så många kunskapsprov att jag snart tar självmord :cry:
problemet är att varje gång är jag så nervös att jag pissar på mig
vad kan det bero på ska jag söka psykolog
eller har ni tips
samma sak på uppkörningen
tack i förhand :)

En bekant till mig som hade kuggat massa gånger och som suckade han på körskolan att det inte är så lätt när man har dyslexi. Några dagar senare fick han göra teoritest anpassat för just dyslektiker (som ju är en funktionsnedsättning) med mer tid på sig och han fick nästan alla rätt!

Med detta sagt: har du några speciell omständigheter som kan göra att det blir extra svårt för dig? Om du exempelvis kan få läkarintyg på att du behöver sitta i en annan miljö eller något liknade som kan hjälpa?
Gäst 2011-01-26 16:31 ! Citera #
Om man inte orkar plugga o tror att det är en lätt kaka tycker inte jag att nån som kuggat 6-7 ggr(utan några funktionsnedsättningar) har något i trafiken att göra! Det man lär sig är nåt som räddar livet på dig o andra när det väl gäller.. FÖRSÖK FÖRSTÅ reglerna och inte bara råplugga svaren är mitt bästa tips. Jag är yrkeschaufför och senast idag såg jag en bil köra mot rött i en vänstersväng och bilarna som kom framifrån hade grönt! Tänk om du varit den som kom i den ”gröna” filen och fibblade med radion just då, eller ännu värre , sitter o textar.. och vad ni än gör så blinka och blinka i rondeller när ni ska svänga vänster!! och skiter ni idet så håll inte på med nåt annat för huxflux har ni kört under en lastbils fram o bakdäck! Lycka till. :o
Gäst 2011-01-26 23:42 ! Citera #
Att göra frågorna här och lära sig varför det är som det är, kan jag säga är en mycket stor hjälp på traven. En kompis hade ett konto här och det var väldigt lärorikt då man får se ungefär svårighetsgraden på det riktiga provet sen :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest