Efter två kuggningar
Hej!
Efter två kuggningar så har en inte längre förtur på körprovstider och kan få vänta länge på nästa uppkörning.
Är det någon som vet om det blir samma långa väntetid om en efter två misslyckade försök bokar körprov via en trafikskola, eller har trafikskolorna nåt slags företräde (de skickar väl bara elever till uppkörning när de anser att eleven har en rimlig chans att bli godkänd)?
Du hamnar lika långt bak om trafikskolan bokar dig. Sökningen går på ditt personnummer.
Okej tack för svar!
Nån som vet att detta (icke förtur i kön efter två misslyckanden) gäller fram till att teoriprovet gått ut, eller även efter ännu ett godkänt teoriprov?
Hej! Jag kuggade i tisdags men gjorde ett till körprov i morse och klarade det. Teorin är giltig till och med måndag nästa vecka, så det var verkligen tajt med tid. När jag i tisdags kollade nya tider så fanns det inga förrän i februari men jag gav inte upp och uppdaterade sidan en gång var femte minute och hittade till sist en lucka, en avbokning alltså. Lycka till!!!
Hej jag lyckades boka en tid, gjorde uppkörningen idag och fixade det. Jag kuggade i tisdags och teorin går ut om några dagar. Efter jag kuggat uppdaterade jag bokningstiden var femte minute och hittade till sist en avbokad tid. Ge inte upp!
Grattis!!
Jag har kuggat en gång så vill ju verkligen klara nästa för att inte hamna i den sitsen att det finns så ont om tillfällen. Men hoppfullt ändå att det går att hitta sista minuten-tider!
Jag bokade ett prov dagen efter min andra kuggning. Rekommenderar det inte, bättre att öva lite. Men då mina fel var så pass små så chansade jag. Det ända felet var att jag in gasade på ordentligt vid påfart av motorväg.
Senaste foruminläggen
Rubrik