Start > Körkortsforum > Upkörniing och nervöös

Upkörniing och nervöös

Loollo 2010-10-31 12:52 ! Citera #
Hej! jag har uppkörning nu i veckan. har varit nervös i över en vecka typ.. jag har nog ingen fråga igentligenhaha. men hur gick det för er när ni körde upp? Förstörde nervositeten för er? Eller gick det över när ni satte er i bilen? Eller var ni nervösa men klarade det iallafall?

/En galet nervös person :)
Pra 2010-11-01 12:01 ! Citera #
Håll dig bara lugn o stressa inte så ska det nog gå bra.o vad du än gör så få inte panik bara haha
Lolloo 2010-11-01 20:46 ! Citera #
Haha aa jag ska försöka att låta bli att flippa :D
Pra 2010-11-02 12:27 ! Citera #
Uppdatera oss gärna om hur det gick och OM du kuggade så varför de kuggade dig. Folket som hänger här är grymmt duktiga på o peppa måste jag säga. De kan även ge dig bra råd efter egen erfarenhet. Jag minns att när ja körde upp så va jag faktiskt rätt nervös o det plus att den du kör med kollar varenda grej du gör, gör inte saken lättare. Så undvik o tänka för mycket på om han/hon du kör med börjar skriva massa saker. De brukar vara rätt trevliga såvid du inte får en som precis bråkat med frugan hahaha. Annars lycka till o som sagt ha inte bråttom, det de först o främst vill se e att du e trafik säker, vilket e helt rätt. Jag hade inte velat ha en idiot ute på vägarna som inte kan skillnaden på väjningsplikt o företräde
Lollo 2010-11-02 13:24 ! Citera #
Jo det har jag märkt, skönt dessutom att läsa och upptäcka att man inte är själv om att vara nervös haha! Det ska jag göra, fan jag vill verkligen klara det på torsdag! Klarade du på första?
Pra 2010-11-02 18:09 ! Citera #
Nopp. Fick en riktigt råtta till inspektör. Han va stel o tråkig som fan, säkert haft piss barndom själv eller nåt, o hans förklaring va ”dålig placering i rondell”. Så de kan vara jävligt petiga men som sagt det e väldigt individuellt, vissa kan vara soft som fan o andra kan vara riktigt jobbiga o petiga. Var ska du köra upp btw?
Lollo 2010-11-03 11:42 ! Citera #
Usch då! Hoppas inte jag får en sån person.. Jag kör upp i Nyköping, liten stad så det är rätt skönt :-)
Jocke 2010-11-03 14:06 ! Citera #
Jag körde upp för ett par månader sedan. Det gick alldeles utmärkt för mig. Jag hade klarat teoriprovet dagen innan och var sååå jävla nervös på morgonen när jag skulle köra upp. Men när jag satte mig i bilen och skulle köra iväg så släppte det lite som tur var. Tar det lugnt och tänk dig för ordentligt innan du handlar så att säga så kommer det gå kanonbra! Lycka till!
Lollo 2010-11-03 17:30 ! Citera #
Å vad skönt :-D vad fick du göra för säkerhetskontroll? AA gud ja e också nervös, imorn kmr d vara ännu värre XD men hoppas attt det går ner när man sätter sig i bilen :)
carrhoe 2010-11-04 13:32 ! Citera #
HAHA lovisa då xD kul! du klarade de kvinna och jag är sååå stolt! :D HAHAHAHAHA! galning! <3

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo