Körkortonline > Körkortsforum > Min Uppkörning.

Min Uppkörning.

Gäst I dag 14:30 ! Citera #
Min Uppkörning.

Jag har inte lång tid på mig att köra upp igen efter att jag kuggat, teoriprovet går ut snart…Jag sa tydligt till inspektören att jag behövde tydliga instruktioner ( har dyslexi) fick inte de, hon sa nästan ingenting frågade ingenting.
Hela köringen gick bra och jag var nervös, kändes som att jag skakade.
Jag har lärt mig att titta i speglarna typ hela tiden och slänga blicken 1,2,3 just detta bara för en extra tydlighet. Sen har vi dom vanliga spegelkontrollerna och döda vinkeln. Allt detta satt extremt perfekt inga anmärkningar.
Det jag kuggade på var att inspektören antog och drog en förhastad slutsats som ärligt talat kunde blivit trafikfarlig utifrån hennes agerande jag sa jag kör runt och stannar i körfältet jag är i, och hon slänger sig över och säger du kan inte svänga höger nu.. kör runt…. Suck de var det jag sa ändå slänger hon sig..hon skämdes resten av min uppkörning och sa typ ingenting. Fick inte ens parkera ordentligt innan hon sa det är underkänt och sprang iväg verkligen sprang iväg efter 30min.
Jag har ju frågor fortfarande att ställa till denna inspektör. Så jag vet vad jag kan förbättra mig på till nästa gång. Men nej hon springer iväg trots vi har tid kvar. Är inte en uppkörning 45 min som man har?
Denna händelse har skrämt upp mig ordentligt, och jag känner mig väldigt nedvärderad och värdelös efter denna uppkörning helt ärligt.(jag har ärligt talat inte råd att lägga mer pengar på körkortet )

Så mina frågor hur upplever ni situation? Vad gjorde jag för fel? För att de inte blev godkänt?

Samt är det någon som kört upp i Flen som rekommenderar staden?

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:38
1
I dag 14:30
3
I dag 10:10

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor