Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning VISBY - ge mig alla…

Uppkörning VISBY - ge mig alla era tips!

Noa I dag 16:52 ! Citera #
Hej! Efter att ha kuggat 3 gånger, var av 2 gånger på rätt störda småsaker, i Farsta och blivit totalt ruinerad på kuppen så ger jag nu upp på Farsta. Jag tror inte mitt psyke eller plånbok pallar med en fjärde omgång i Farsta, även fast jag har all min körvana (både lektioner och privatkörning) från Farsta och är välbekant med området. Den senaste gången jag körde upp blev jag bla kuggad på att inspektören tyckte att jag tog lite för lång tid på mig att göra en fickparkering, även fast han sa att själva parkeringen i sig absolut var godkänd. Då kändes det verkligen som att de bara letar fel snarare än något annat. Så adjö Farsta, ni förtjänar tyvärr ert dåliga rykte.

Jag har nu bokat mitt fjärde försök i Visby, eftersom det bara var där jag kunde hitta tider innan januari.

Ni som kört upp i Visby - BERÄTTA! Vad fick ni för moment? Rutter? Inspektörer? Vad som helst!
Har varit i Visby men aldrig kört bil där. Momenten jag tidigare blivit underkänd på har alltid varit relaterat till motorväg.

Senaste foruminläggen

Rubrik
4
I dag 15:57
2
I dag 08:56

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo