Jag ska göra mitt tredje körprov imorgon kl 9 (manuell) och har bokat med trafikverkets bil. Undrar lite hur dom bilarna är och lite tips inför körprovet.
Den första gången jag kuggade så var det främst motorväg och jag kände det själv under körprovet att det inte alls kände bra och jag var för osäker och därmed drog för sena beslut... Men jag hade bara haft en körlektion där jag övade på motorväg och då var jag inte alls säker.. Men andra körprovet som jag hade förra veckan berättade provförrättaren att jag körde allt bra men jag kuggade på parkeringen då jag skulle frontparkera (vilket jag är sämst på) och så körde jag nästan på en annan bil.
Jag blev kickad från prio listan då jag kuggat 2 gånger och min körlärare hade bokat in en tid åt mig i december men jag känner ändå att jag har koll på allt minus parkering hehe så jag såg ett prov imorses och bokade det vilket är imon men jag bokade med trafikverkets bil, de andra gånger har jag kört upp med körskolans bil en audi q2 manuell. Har någon insikter i detta skulle det vara jätte hjälpsamt!!!