Körkortonline > Körkortsforum > Kuggad i Farsta

Kuggad i Farsta

Gäst I dag 14:03 ! Citera #
Hej! Blir så jävla trött. Kuggade idag för 2a gången i Farsta. Allt gick bra, tills inspektören bad mig att fickparkera i nedförsbacke, det tog ju en stund och det gjorde mig stressad. Inspektören satt som på nålar och trumma med fingrar. Under uppkörningen kom en gäsp, suckar, you name it. Jag kom helt av mig och blev supernervös av fickparkeringen (det är annars en typ paradgren), men förväntade mig inte en sån svår uppgift. Sedan på vägen tillbaka mot Trafikverket på motorvägen, ville han ingripa då han ansåg att jag inte hade säkerhetsmarginal vid ett körfältsbyte, vilket jag bedömde att jag hade. Det var 80, och jag ville tillbaka till högra körfältet, blinkade och signalerade, skåpbilen bakom såg det, och allt kändes lugnt. Men han tog lätt tag i ratten båda gångerna när jag var på väg och han sa att det är bättre att fortsätta i det vänstra, men jag kunde inte köra om alla i det högra, dels pga att det va 3 bilar, dels att då hade jag överskridit hastigheten. Han sa att ALLT annat gjorde jag bra. Och nu finns det INGA tider, nånstans?! Vad är det för sjukt system?
Gäst I dag 18:10 ! Citera #
Kolla hemsidan varje dag. Många som avbokar.

Tyvärr kan saker utom din kontroll hända, inte bara på uppkörningen utan också i livet.

Du är ingen dålig förare. Stort lycka till nästa gång!! :lol:
Gäst I dag 19:27 ! Citera #
Tack snälla.. känns hopplöst just nu vill bara lägga ner hela skiten

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 20:20
3
I dag 19:27
1
I dag 16:12

Ladda ner Teoribok 2025 gratis