Kuggat tre gånger
Jag kör ju redan automat hahaha… så pinsamt att kugga tre gånger på det. Men jaaa det är nog jag också som är problemet min nervositet är en annan nivå
Ahahahah jag kör också automat. Asså ärligt talat hur kuggar vi ens?!?!?
Kuggade första i farsta men klarade andra i farsta. Tyckte jag körde bra första men blev kuggad på småsaker. Inspektören tyckte jag körde jättebra men reglerade värmen 1 grad högre på motorvägen bla. Andra gången hade jag 2 kontrollanter i baksätet en väldigt regnig dag. Allt kändes bara fel och ännu mer nervös med 2 kontrollanter i baksätet som knappade på sina laptops, men jag fick godkännt och det var en otrolig känsla. Teorin klarade jag på 3 försök. Fick 52 rätt på 3e försöket.
Ge inte upp, du är nära mållinjen, så kämpa på. Jag var själv spyless efter att jag inte klarade teorin på andra försöket och deppa ihop totalt, ville ge upp men min fru gav mig en utskällning och mod att fortsätta. Så kom igen, upp på hästen igen och ta det där jäkla körkortet så kommer du aldrig ångra dig, vilket du kommer göra om du ger upp.
Jag som kuggade 4ggr kör manuellt men ska nog byta nu..
Mitt råd är att titta långt fram och bara ha inställningen att göra allting rätt, du har inspektören som kommer ingripa om nåt bir fel. Tänk att du ska köra så perfekt som möjligt men det värsta som kan hända är att du behöver göra om det. I alla fall så jag försöker tänka.
I think it’s the center. I gave 6 times in Farsta with different inspectors each time. 3 times I was damn sure to get the license but was told I failed. Don’t give up.
Ni har rätt med att inte ge upp, när man är så nära!!! Tack för alla som skriver och får mig att inte tappa hoppet ni är jätte gulliga som stöttar här.
Jag hoppas att vi alla klarar det och att våran teori inte behöver gå ut!
I had exactly the same feeling as you the third time I was so sure that I made it but then when she said I did not pass I felt sooooo down and I felt like I am the worst driver ever I start questioning myself if really should counting taking my license. But don’t give up even if it takes few more time in the end of the day you will pass and be happy that you got it!!! You can make it.
Senaste foruminläggen
Rubrik