Teori prov

lolii12 2025-09-02 15:18 ! Citera #
Har en fråga till alla som har klarat teori provet har någon klarat teori provet genom att plugga bara från den här hemsidan?

för har teori prov om 2 dagar sista provet jag gjorde fick 45 poäng
Gäst 2025-09-03 00:24 ! Citera #
Omg vill också veta
Cjz 2025-09-03 07:30 ! Citera #
Jag använde 3 olika hemsido/appar, det här var en av dem. Men jag tyckte att denna var bäst, så jag tror absolut du bör klara dig med bara den här sidan.

Det som är viktigt är att du gör många testprov på 65 frågor. Jag ansåg att när jag kunde klara 10 prov i rad (Med 65 frågor) och få minst 90% rätt, så skulle jag även klara teoriprovet - Och det funkade.

Hur många sådana 65 poängstest klarar du på rad med 90% rätt?
Gäst69 2025-09-03 09:09 ! Citera #
Det är inte svaret på din fråga, men jag rekommenderar att du köper en app såsom Körkortsboken och läser teorin eller lånar/köper teoriboken. Du kommer ha så bra nytta av det i trafiken än att bara mata frågor :) du sparar även pengar med att klara provet direkt.

Gjorde mitt ett par månader sedan och fick 62 poäng och uppkörningen klarad några veckor efter.

Men jag tror du kan klara provet med bara mata frågor på sidan. Provet tyckte jag var lite enklare än de man får på denna sidan eller teoriapparna.
lolii12 2025-09-03 13:27 ! Citera #
Jo jag förstår men grejen är har också appen ta körkort, men tyckte att de va lite svårt och krångligt att förstå frågorna och så men när jag pluggar från den här hemsidan förstår jag bättre och varje prov jag gör så får jag antingen 97%-96% eller 99% då alla rätt

och har teori prov imorgon så just nu pluggar jag bara från den här hemsidan
katten 2025-09-03 21:45 ! Citera #
Vilka typ av frågor kom det mest om, kom det om släpvagn, total vikt och sånt
Diana 2025-09-03 22:48 ! Citera #
Jag läste både körteori boken, tittade på youtube (trafiko och Sunne trafikskola), samt övade det teoretiska tänket under mina körlektioner.

Hade inte klarat provet på bara denna sidas frågor, det kom heeelt andra frågor på iaf mitt teoriprov.

Lycka till! :)
Teori mästare 2025-09-04 10:34 ! Citera #
Jag har gjort teoriprovet 3 gånger och varit från 3-4 poäng ifrån varje gång förra gången så fick jag 49 poäng hade allting bra förutom 3 för kort på trafiksäkerheten men gången innan de så hade jag 4 poäng högre än gången efter funderar på ta körkort appen eftersom den är mycket bättre jag vet själv vilka frågor som kommer på provet på ett ungefär och ta körkort är mest lik dom frågorna och formuleringar :)

Senaste foruminläggen

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest