Start > Körkortsforum > Kuggade 2 gånger, ska köra upp…

Kuggade 2 gånger, ska köra upp igen och mår piss

Rickard 2025-02-19 20:28 ! Citera #
Kuggade mitt först körprov i Januari, i veckan kuggade jag mitt andra. Det jag har märkt är att allt handlar om inspektören. Första uppkörningen gick allting utmärkt, kom lite fel vid backning men annars var det jätte bra. Andra uppkörning gick det jätte bra tills resan tillbaka då jag hamnade bakom en lastbil på 100 väg och stressade lite för mycket med att försöka byta fil när det egentligen inte behövdes. Andra körinspektören var mycket mer trevligare och skönare och jag kände verkligen ifall jag hade haft han på första uppkörningen hade jag garanterat klarat av det. Jag har nu kuggat två gånger och båda gånger har det varit för skitiga anledningar. Jag känner mig pissig och vet ej om man orkar ta en tredje gång. :scared:
Gäst 2025-02-19 22:24 ! Citera #
Jo, det orkar du. Jag tog körkort ungefär ett halvår sedan och köpte bil direkt och jävlar vad det är värt det. Helt fantastiskt att ha körkort. Kämpa på.

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:12
1
I går 21:28
2
I går 21:16

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Teoriprov, gratis demo