Start > Körkortsforum > Klarat uppkörning Uppsala!!

Klarat uppkörning Uppsala!!

Gäst 2024-11-11 10:06 ! Citera #
Klarade äntligen min uppkörning idag, skrev teori en gång men klarade på 4e försöket!! Svarar gärna på frågor om vad som brast innan + vad som gjorde att jag klarade denna gång :)
Gäst 2024-11-11 10:08 ! Citera #
Grattiiis! Bra jobbat. Vad kuggade du på och körde du upp privat eller med körkola?
Gäst 2024-11-11 10:15 ! Citera #
Taaack!! Körde mest privat, nu precis innan mitt fjärde försök tog jag intensivkurs på ca 10 lektioner med trafikskola så att allt skulle sitta :)

Första två gångerna hade jag för snabb hastighet inom rondeller (ha absolut högst typ 25km) + att jag inte gasade tillräckligt när jag skulle köra in från avfart till motorväg. Är sikten fri så gasa på!! Man ska inte va för försiktig eller sakta på motorvägarna om det inte finns något som hindrar en såklart :) Tredje gången fick inspektör ingripa med bromsen, så då vart det automatiskt kuggat.

Kan tilläga att det också beror på vem man kör med. Hade en jätte skön kille idag som inte såg på småfel som lite för hög/snabb hastighet osv!
Gäst 2024-11-11 12:04 ! Citera #
Grattis :D
Deqa 2024-11-11 18:22 ! Citera #
Grattis, hålla i tummarna har kunskapasprov imorgon
Gäst 2024-11-11 19:58 ! Citera #
Taaack alla! :) :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 18:20
15
I dag 14:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor