Klart det e en skillnad på constructive kritik o bara ha en dålig dag o ta ut det över någon. Lämna dina personliga problem hemma o på jobbet så gör det du e där för o göra. Till viss mått e jag klart glad att de e rätt stränga när det gäller uppkörningen - På det sättet så kan man iallafall med en viss mariginal veta vilka med trafikanter man har (lätta inte på hjärtat finns fortfarande tillräckligt med idioter som inte alls följer reglerna en av de råkar va min chef haha han byter fil fram o tillbaka i tingstadstunneln trots att det e heldraget)
Men som sagt tidigare överseende till en viss gräns, dvs jag hade kunnat överse en grej dock inte om det e trafik farligt (låt oss inse lite sann fakta vissa inspektörer VILL bara ha något o kugga dig för o kan därför ta den mest orellevanta förklaringen)
Ett exempel e när jag körde upp så tyckte gubben som satt bredvid mig att jag va för långsam vid en accelerationsfält, låt mig även påpeka att jag anpassade farten efter bilen som kom med en jävla fart bakom mig, hade jag kört snabbare än jag gjorde så hade antingen jag kört in i honom eller så hade han kört in i mig. Hur han lyckades hitta fel där (inspektörn) har jag fan ingen aning om alls.
I en accelerationsfält så gäller det ömsesidig hänsyn (ingen har företräde utan man får hjälpas åt) men du kan inte alltid lita på att bilen bakom dig tänker på samma sätt som du gör.