Start > Körkortsforum > Imposter syndrome efter körkor…

Imposter syndrome efter körkort

Nicke 2024-11-03 07:12 ! Citera #
Mm 2024-11-02
Jag tog körkortet igår och jag känner igen det där imposter syndrom grejen. Känns så konstigt att inte ha någon bredvid mig när jag kör.
Då kanske du inte borde ha körkort om du känner dig så osäker. Tror snarare att det är dunning kruger effekten istället för imposter syndrome som du lider av. Men det är bara min teori
Mm 2024-11-03 10:33 ! Citera #
Nicke 2024-11-03
Då kanske du inte borde ha körkort om du känner dig så osäker. Tror snarare att det är dunning kruger effekten istället för imposter syndrome som du lider av. Men det är bara min teori
Är det ett försök att sätta mig på plats? Uppenbarligen förtjänar jag körkortet om jag har klarat på första försök på båda proven, men det betyder inte jag på något sätt överskattar min förmåga. Jag lär mig hela tiden.
Gäst 2024-11-03 15:50 ! Citera #
Ett proffs har bedömt att du är redo:) lite ovant i början att inte ha någon att snacka med/ fråga saker. Är i lite samma situation själv men känns bättre efter ett par körningar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I går 19:16
8
I går 13:42
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov