Start > Körkortsforum > Uppkörning i Uppsala

Uppkörning i Uppsala

Rille 2024-10-24 15:58 ! Citera #
Hur är uppkörningen i Uppsala. Är dom hårda där?
Gäst 2024-10-25 18:23 ! Citera #
Har kuggat 4 gånger i Uppsala. Dom är ganska hårda där. Funderar på att ta uppkörning i nån annan stad.
Gäst 2024-10-25 19:57 ! Citera #
Lätt och lätt. Om du är färdigutbildad samt inte får en blackout pga av nervositet kommer du tycka det är lätt vart du en kör:)
Om du kört lite privat och tagit någon enstaka lektion och chansar blir det nog kugg. Inspektörerna är extremt petiga vissa mer en andra. min första uppkörning va blackout, andra småfel, 3 kände jag mig jätte säker och klarade det. Intensiv körde mkt mellan 2-3 uppkörningen och övade detaljer:)
Nicke 2024-10-25 21:40 ! Citera #
Rille 2024-10-24
Hur är uppkörningen i Uppsala. Är dom hårda där?
Det är lika lätt/svårt oavsett VAR man kör upp! Om man inte klarar av att köra oberoende av stad så borde man INTE ha körkort helt enkelt! Enligt mig så är du inte redo för uppkörning på långa vägar om du oroar dig över nåt sånt här. Boka ingen tid så att du inte tar en tid från nån annan som faktiskt kan köra bra.
Nicke 2024-10-25 21:41 ! Citera #
Gäst 2024-10-25
Har kuggat 4 gånger i Uppsala. Dom är ganska hårda där. Funderar på att ta uppkörning i nån annan stad.
Om du har kuggat FYRA gånger så är du inte överhuvudtaget redo för uppkörning. Sluta stjäla tider från folk som faktiskt kan köras och övningskör mer istället! Sen så spelar det ingen roll var man gör uppkörningen!

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest