Körkortonline > Körkortsforum > Uppkörning i Uppsala
Uppkörning i Uppsala
Har kuggat 4 gånger i Uppsala. Dom är ganska hårda där. Funderar på att ta uppkörning i nån annan stad.
Lätt och lätt. Om du är färdigutbildad samt inte får en blackout pga av nervositet kommer du tycka det är lätt vart du en kör
Om du kört lite privat och tagit någon enstaka lektion och chansar blir det nog kugg. Inspektörerna är extremt petiga vissa mer en andra. min första uppkörning va blackout, andra småfel, 3 kände jag mig jätte säker och klarade det. Intensiv körde mkt mellan 2-3 uppkörningen och övade detaljer
Om du kört lite privat och tagit någon enstaka lektion och chansar blir det nog kugg. Inspektörerna är extremt petiga vissa mer en andra. min första uppkörning va blackout, andra småfel, 3 kände jag mig jätte säker och klarade det. Intensiv körde mkt mellan 2-3 uppkörningen och övade detaljer
Rille 2024-10-24
Hur är uppkörningen i Uppsala. Är dom hårda där?
Gäst 2024-10-25
Har kuggat 4 gånger i Uppsala. Dom är ganska hårda där. Funderar på att ta uppkörning i nån annan stad.
Nicke 2024-10-25
Om du har kuggat FYRA gånger så är du inte överhuvudtaget redo för uppkörning. Sluta stjäla tider från folk som faktiskt kan köras och övningskör mer istället! Sen så spelar det ingen roll var man gör uppkörningen!
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera