Start > Körkortsforum > Farsta uppkörning

Farsta uppkörning

Guest E I går 10:40 ! Citera #
Farsta omårdet är inte så farligt som alla tror! Vi har inga bilar hemma och körde bara med trafikskola! Men klarade uppkörningen idag! Själv brukar jag komma in hit och läsa och mådde så dåligt då man hörde så mycket rykte om farsta. Ville lägga upp det här för att påpekar att farsta är precis som andra ställe, ni kommer klara det om ni har övat tillräckligt! Var inte rädd!! Lita på dig själv så kommer allting att gå bra! Jag vill bara önska er alla en super lycka till med körkortet! :D
Levvan I går 13:03 ! Citera #
Grattis till körkortet! Vad fick du för rutt? Säkerhetskontroll? Körde du med trafikskolans bil?
Guest E I går 17:00 ! Citera #
Jag körde mot Nynäshamn, sen svänger av vid Brandbergen och in mot Haningen, därför går vi mot Farsta och Älvsjö och in i Larsboda. Min säkerhetskontroll var bara att testa och se om spakarna för back rutan och framrutan fungerar som dem ska.

Lycka till
Guest E I går 17:01 ! Citera #
Yes! Jag körde med trafikskolans bil, tror att det kan vara en fördel för man är van med bilen
Gäst I går 17:24 ! Citera #
Tog du avfarten Haninge C från nynäsvägen då? :)
Guest E I dag 07:37 ! Citera #
Aaaaaa
E I dag 07:38 ! Citera #
Gäst I går 17:24
Tog du avfarten Haninge C från nynäsvägen då? :)
Mot Brandbergen

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 16:10
1
I dag 15:58
13
I dag 15:53
1
I dag 15:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor