Start > Körkortsforum > Farsta uppkörning

Farsta uppkörning

Guest E 2024-10-23 10:40 ! Citera #
Farsta omårdet är inte så farligt som alla tror! Vi har inga bilar hemma och körde bara med trafikskola! Men klarade uppkörningen idag! Själv brukar jag komma in hit och läsa och mådde så dåligt då man hörde så mycket rykte om farsta. Ville lägga upp det här för att påpekar att farsta är precis som andra ställe, ni kommer klara det om ni har övat tillräckligt! Var inte rädd!! Lita på dig själv så kommer allting att gå bra! Jag vill bara önska er alla en super lycka till med körkortet! :D
Levvan 2024-10-23 13:03 ! Citera #
Grattis till körkortet! Vad fick du för rutt? Säkerhetskontroll? Körde du med trafikskolans bil?
Guest E 2024-10-23 17:00 ! Citera #
Jag körde mot Nynäshamn, sen svänger av vid Brandbergen och in mot Haningen, därför går vi mot Farsta och Älvsjö och in i Larsboda. Min säkerhetskontroll var bara att testa och se om spakarna för back rutan och framrutan fungerar som dem ska.

Lycka till
Guest E 2024-10-23 17:01 ! Citera #
Yes! Jag körde med trafikskolans bil, tror att det kan vara en fördel för man är van med bilen
Gäst 2024-10-23 17:24 ! Citera #
Tog du avfarten Haninge C från nynäsvägen då? :)
Guest E 2024-10-24 07:37 ! Citera #
Aaaaaa
E 2024-10-24 07:38 ! Citera #
Gäst 2024-10-23
Tog du avfarten Haninge C från nynäsvägen då? :)
Mot Brandbergen
- 2024-11-06 23:20 ! Citera #
Vilken tid körde du upp?
Gäst 2024-11-06 23:48 ! Citera #
Jag körde också upp där och klarade det. Man får ta avfarten mot Haninge C/Brandbergen men som jag förstått det kör du aldrig mot Brandbergen (vänster i rondellen efter avfarten) utan de kommer vilja att du kör mot Haninge C (höger). Sedan brukar man få ta till vänster i rondell längre fram till ett bostadsområde med stopplikt. Här gäller det sedan att ta ner farten ordentligt ev. stanna och krypköra pga en del skymda korsningar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
15
I dag 14:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov