Koncentrera dig på att köra bil. Jag tror att det är grunderna i själva körningen som inte sitter. Att göra flera småfel visar att saker inte sitter som de ska. Du måste bli säker på dig själv i trafiken. Så ut och kör bil, men det är inte landsvägen du behöver öva på. Kontrollanterna vet att du som sitter bakom ratten inte är expert, de räknar inte med en expert.
Jag har kört en massa bil sedan jag tog körkort -96. Men om jag skulle köra upp så är jag inte helt säker på att jag skulle klara det. Man samlar på sig så mycket egenheter och man slarvar mer.
Nästa gång du kör upp försök att slappna av. Människan som sitter bredvid ska inte äta upp dig. Bry dig inte om rykten om vilken kontrollant som är bäst. Respektera honom eller henne. Utgå från att de kommer utföra sitt jobb professionellt. Du ska inte ha några förutfattade meningar! Ser de sura ut, ha en tävling för dig själv där du försöker få kontrollanten att de.
Tar du körlektioner? Är det körskolan som har sagt att du är redo för försök 2 & 3? Då skulle jag byta lärare om det går.
En körskola som skickar i väg en elev tre gånger funderar jag på snarare vad det är för fel på körskolan
Släpp allt vad de sagt. Koncentrera dig på det som kommer, inte det som varit. Du måste bli trygg i din körning.
Sen det är inte hela livet om du blir kuggad. Det är bara plånboken som ska lida av det Du har erfarenhet av det