. Den här gången kändes det riktigt orättvist. Jag körde mycket bättre än innan jag skannade mycket och förutsåg vilken fil jag skulle befinna mig på innan jag gick in i en ny. Huvudorsaken till att han misslyckades var att han kände att jag inte interagerade bra med andra förare på grund av dålig planering. När jag kom in på motorvägen var det trafik, så jag signalerade fortfarande tidigt och bilen släppte in mig men han kände att jag borde ha tittat bakom bilen mer och väntat att han gick igenom. Jag tycker att det var riktigt pirrigt, och jag fick också samma instruktör som jag fick första gången. Jag kände lite fördomar när han sa ”det här är inte Indien där du bara kan köra in” Känner mig lite tömd men försöker boka om har jag svårare att hitta mycket. Är det normalt? Osäker på om jag ska prova en annan sida eftersom jag inte vill ha samma instruktör igen.
Hajjar. Tyckte även själv att vissa av och påfarter i Järfälla va rätt krångliga kuggade där. För mig hjälpte det psykologiskt att byta uppkörnings område iaf