Start > Körkortsforum > Hur Är uppkörningen i Eskilstu…

Hur Är uppkörningen i Eskilstuna?

Gäst 2024-09-24 22:04 ! Citera #
Jag har uppkörning i Eskilstuna snart. Tiden är 14:45. Grejen jag vill veta är, hur uppkörningen är i Eskilstuna, är det svårt som i Järfälla eller i Farsta? Vilka saker ska jag fundera och träna mest på? Hur är vägar? Hur är inspektörerna? Är det ett bra ställe att göra uppkörning? Snälla berätta lite om erat upplevelse som körde upp i Eskilstuna. Jag ser fram till era fina svar och förslag.Tack !
Tilda 2024-09-25 12:54 ! Citera #
Jag ska också köra upp snart, och har redan kört upp en gång innan. Du har en ganska bra tid, ingen direkt rusningstrafik. Jag fick en väldigt bra bedömmare på min uppkörning och har hört gott om dem.
Träna på att åka i den stora rondellen, och till volvo och inne i stan där det är högerregel. Jag skulle säga att det är en bra stad att köra upp i, relativt enkel. Lycka till!!
Gäst 2024-09-25 21:55 ! Citera #
Tack för svåret! Gjorde du uppkörningen i Eskilstuna förra gången? Om det är okej med dig, kan du snälla berätta varför kuggade du på första gången ?

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 19:53
15
I går 14:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor