Start > Körkortsforum > Västerås

Västerås

Gäst 2024-09-15 22:57 ! Citera #
Har Uppkörning i Västerås nån som kört där och kan förklara om vägarna till exempel är stora eller om inspektörerna är extra hårda etc.
Cha 2024-09-16 20:12 ! Citera #
Gäst 2024-09-15
Har Uppkörning i Västerås nån som kört där och kan förklara om vägarna till exempel är stora eller om inspektörerna är extra hårda etc.
Jag har kört upp 3 gånger där. De två första gångerna gjorde jag tydliga misstag så inte undra på att de kugga mig. Tredje gången fick jag godkänt och han var jättesnäll. Frågade mig om jag ville ställa om speglarna och stolen. Sa att jag skulle vilja ändra lite på höger spegel och han tog mig in på en parkeringsplats där jag fick parkera. Körde in till en och samma parkeringsruta typ 3 gånger och därefter sa han att jag kunde ändra spegeln.

Alla tre inspektörer förklarade sen när vi var tillbaka och ritade trafiksituationen där jag gjorde fel. Så från mina upplevelser har de varit bra men samtidigt har jag kompisar som blev kuggade för det minsta.
SG 2024-09-17 12:02 ! Citera #
Hej

Har också uppkörning i V.rås. Aldrig kört där tidigare.
Måste man åka dit och köra nggr gånger för att klara provet??
lp 2024-09-17 12:06 ! Citera #
Om någon som kört i v.rås förklara lite hur uppkörningen gick till? väldigt tacksam!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 22:07
12
I går 15:37
9
I går 14:57
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest