Uppkörning upplands väsby
Hej alla!
Vad tycker ni att man ska tänka på vid uppkörning i upplands väsby och norra delen av sthlm generellt?
Hej,
Hade uppkörning idag i uppland väsby (godkänd!!), var ett relativt lätt ställe att köra upp på, lite rondeller, på- /avfarter av motorväg etc, inga konstigheter. Det som jag upplevde hjälpte bäst var att försöka inte stressa köra lugnt så att du ser alla skyltar för hastighet,vägvisning etc.
Hej!
Tack för tipsen, tyvärr kuggade jag men ska köra upp nästa vecka igen.
Tufft att kugga, men detta grejar du, det är bara att ta nya tag nästa gång. Stort lycka till!
Hej!
Tack för tipsen, tyvärr kuggade jag men ska köra upp nästa vecka igen.
Hur lyckades du få tid så snabbt?
Jag gjorde teorin i tisdags och vaknade tidigt på torsdagen och så fanns en ledig tid.
Hur lyckades du få tid så snabbt?
Läste frågan lite fel, efter jag kuggade gick jag direkt in på bokningen och då hade massa tider kommit upp så jag bokade den tidigaste.
Hur gick uppkörningen?
har uppkörning i Väsby nästa vecka. kuggade i Järfälla :/ hoppas att inte kuggar igen i Väsby
Fick en tid I södertälje och körde upp där. Godkänd på första
Hur gick uppkörningen?
har uppkörning i Väsby nästa vecka. kuggade i Järfälla :/ hoppas att inte kuggar igen i Väsby
Kuggade också i Järfälla :/ hade en skit otrevlig kvinna som fick mig känna ännu mer nervös. Har också lyckats boka en tid nästa vecka på Upplands Väsby. När har du? Lycka till!
Senaste foruminläggen
Rubrik