Start > Körkortsforum > Tappa teorin

Tappa teorin

Korkort 2024-09-09 17:01 ! Citera #
Har teoriprov på torsdag och har gått bra att plugga här och ta körkort appen tills igår typ då jag började kugga proven på just denna app vet inte varför men har svårare med proven här nu.
Proven på ta körkort appen är inga problem men just här har jag fått strul nu..
Har ni några tips på hur jag kan komma i samma nivå igen då jag fick godkänt hela tiden och allt gick bra:)
Gäst 2024-09-09 18:50 ! Citera #
Så var det gör mig också i slutet:) fick någåt poäng över godkänt och ibland någåt under fram tills provdagen. Upptäckte att jag slarvade en del på testproven för satte och nötte frågor typ hela dagarna. Och blev typ inte bättre på testproven. Så läste boken 2 gånger de sista dagarna å klarade teorin:) god luck
RiverOak 2024-09-10 10:33 ! Citera #
Ja du kanske inte behöver läsa hela boken/appen (även om det inte skadar). Men jag tänker att om du har svårt för någon fråga så kan du iaf repetera kapitlet som frågan berör för att skapa bättre grundförståelse.
M 2024-09-11 21:02 ! Citera #
Hade läst alla boken på appen ”ta körkort” tränade mycket på frågor och skyltar .
Brukade gå genom mina fel svarade frågor regelbundet för att förstår varför jag svarade fel .
Prover på appen var jag inte heller godkänd varje gång !

På teoriprovet fick jag 56 och jag
Tyckte att frågorna var lik Appen ”ta körkort ” och Jag fick inga konstiga frågor , väldigt enkla frågor .
Blev lite stressad på slutet för att tiden räckte precis för mig ! Var sist i rummet !

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 10:09
2
I dag 07:21
58
I går 22:28
6
2024-12-20 23:30

Teoribok 2025

Körkortsboken
Finns som gratis PDF (367 sidor) och tryckt version (569 sidor)
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest