Tja!
Nu har jag kuggat uppkörningen 3 gånger, och är helt hopplös. Både trafikskola och handledare sa att jag var helt redo för körprovet så är helt slut nu.
Första gången blev jag för nervös och försökte köra om när jag inte borde ha gjort det + körde lite för fort, så det var fullt förståeligt att jag inte klarade.
Andra gången ansåg dem att jag inte kunde hålla bilen rakt på motorväg, vilket inte har hänt mig förut och det var väldigt ärligt ingenting jag märkte av, inte heller att andra trafikanter eller bilar reagerade på det? Men tänkte att visst, det händer. Tredje gången kuggade jag pga att jag körde för fort bredvid en stillastående bil (80 km egentligen men försökte dra ner hastigheten bredvid bilen självfallet men dem tyckte fortfarande att det var för fort) som dem ansåg föll under trafikregler.
Blir helt slutkörd… Ska självklart fortsätta övningsköra men någon som har vart i samma sits innan? Mitt teoriprov går ut i December och har inte bokat något nu men det känns ju jättetråkigt när alla anser att man borde ha klarat det vid det här laget… Några tips? Faller det verkligen på verkligen inspektör man får, nu när alla 3 jag har haft sagt olika saker?