Start > Körkortsforum > Tid för uppkörning?

Tid för uppkörning?

Emme 2024-07-11 14:31 ! Citera #
Känns som att jag precis gjort världens tabbe, boksde upp min uppkörnint från 16nde juli till tidigt augusti för att jag behövde mer tid.
Men, den uppkörningen jag hafe den 16nde var 10:00, medans den i augusti är 13:45..
Hur är trafiken vid 2 tiden?

Vistas inte i trafiken särskilt mkt då, då jag alltid sysselsatt mig med skola elr jobb på dagen.
RiverOak 2024-07-11 16:15 ! Citera #
Det beror ganska mycket på vart du kör skulle jag säga. Men jag tror inte det är någon jättestor skillnad trafikmässigt mellan de två tiderna. Ingen rusningstrafik på någon av dem precis. Fördelen med augusti är att det är mindre semestertrafik.
Gäst 2024-07-11 17:24 ! Citera #
Jag tycker likt ovan att det nog kommer vara lugnt! Tips är väl att boka en körlektion vid den tiden om du kan innan din uppkörning så du får självförtroende att du även kan köra vid den tiden!!

Om du inte har möjlighet för det kan du ju också bara försöka titta på trafiken nära där du bor / jobbar för att få en uppfattning om hur det skiljer sig.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
2024-09-06 22:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor