Godkänd/underkänd, inspektör tryckte fel knapp
Min dotter hade uppkörningen för två dagar sedan, blev godkänt,40 minuter senare blev hon underkänt, jag ifrågasatte, dom sa att instruktören råkade trycka fel .Undrar barra hur i helvete kan han jobba där om han e så förvirrad.
Det låter klantigt gjort av inspektören och så klart irriterande för dig och din dotter. Men samtidigt så är det klart att ett prov inte kan per automatik bli godkänt bara för att inspektören råkade klicka på fel knapp. Önskar din dotter lycka till på nästa uppkörning.
Förstår inte, blev hon godkänd i bilen (”grattis du klarade det”) eller blev hon underkänd i bilen?
Hon fick på mail Godkänt körprov ,efter 40 min. fick hon på mail igen underkänd ,i bilen sa han bara bra marginaler för körkort sen gick han .
Hon fick på mail Godkänt körprov ,efter 40 min. fick hon på mail igen underkänd ,i bilen sa han bara bra marginaler för körkort sen gick han .
Okej, så inspektören gav inget tydligt besked om godkänd/underkänd när han summerade uppkörningen i bilen?
Nej han sa inget mer det var hennes andra uppkörning, hon blev kugat första gången på landsvägen det var ända anmärkning och det tränade vi på både hemma och på skolan.
Nej han sa inget mer det var hennes andra uppkörning, hon blev kugat första gången på landsvägen det var ända anmärkning och det tränade vi på både hemma och på skolan.
Faktumet att han inte meddelade godkänd/underkänd direkt i bilen tycker jag är värre och mer uppseendeväckande än feltryckningen senare.
Faktumet att han inte meddelade godkänd/underkänd direkt i bilen tycker jag är värre och mer uppseendeväckande än feltryckningen senare.
Hela historien låter märkligt och jag tvivlar på att hela händelseförloppet har beskrivits här.
Alt har beskrivit varför skulle man hitta på , jag är inte 15 år gammal, tycker bara synd om andra ungdomar som ska köra upp i Helsingborg , har faktiskt överklagat till transportstyrelse angående Trafikverket,jag vet att alla kan göra fel men, men man märker efter 5till 10 min inte fan behöver man nästan 40 min ,och han kunde ju be om förlåtelse, tänk dig om hon skulle köra hem och blev stoppad av polisen eftersom hon hade ju körkort i 30 minuter
Senaste foruminläggen
Rubrik