Hej,
Körde idag upp första gången i Farsta. Hade 3(!) personer med mig i bilen, varpå de två som satt bak inte intresserade sig nämnvärt för körningen utan småpratade om hur de hade åkt tåg osv. Lite märkligt.
Körningen kändes stabil till en början, fick köra ut not nynäs ganska snabbt. Sedan vidare mot Länna. Där körde vi landsväg, jag fick vända med hjälp av en parkering.
Sedan in på industriområdet via en vänstersväng (första felet, jag låg till höger och inte mot mitten när jag svängde in.) där fick jag backa kring ett hörn. (Fel två, de tyckte inte jag kollade tillräckligt i vänstra backspegeln) men fick beröm för fin backning.
Sen körde vi vidare och skulle mot Stockholm. Där kom nervositeten och jag gjorde bort mig i en rondell där jag skulle till vänster. Förstod då att jag kuggat.
Han som satt fram med mig var trevlig, berömde mig för mycket längs med vägen tills misstagen kom. Det var framför allt det som hände i rondellen som gjorde att jag kuggade. Poängterade att jag gjorde det mesta rätt men att det tyvärr inte var tillräckligt idag.
Har bokat en ny tid nästa vecka, idag ville jag helst dra täcket över huvudet av besvikelse.