Det är otroligt!! har nästan övningskört i 2 år både på trafikskola jätte mycket och privat jätte mkt!!
Var 100% säker på att jag skulle klara teorin o uppkörningen men ne de blir man inte o de e så larvigt...
Ok jag var rätt så nervös men jag körde bra i rondellen, i korsningar, villa område o.s.v o så kom de backa runt gathörn..de hade jag inte övat så mycket på men
klarade det fast det blev lite långt ifrån o så råkade jag ligga i bussfilen.. kan inte fatta hur jag kunde missa de har aldrig hänt mig när jag övningskörde...
sen så sa hon att jag hade osäkra körfältsbyten för att jag bytte fil när de fanns bilar bakom mig typ 100m ifrån.. men ne hon sa att man inte får byta fil när de finns trafik bakom som kör ganska snabbt för att man då hindrar trafiken!! va e de för skitsnack jag kollade ju både backspegeln o inre spegeln o döda vinkeln varje gång o blinkade o bytte fil helt säkert... alla byter ju körfil fast bilar e ganska nära bara man kan göra de utan fara??
o så var de e sur kärring som inte sa ett ord under hela färden!
Är så förtvivlad! någon som också blivit kuggad nyligen och på vad?? hur länge har ni övningskört innan ni klarade körkortet?
allt känns så hopplöst o omöjligt....