Start > Körkortsforum > Uppkörning i Karlskrona

Uppkörning i Karlskrona

Parre 2022-02-08 00:47 ! Citera #
Så om cirka 3 veckor så har jag en uppkörning bokad i Karlskrona. Jag undrar då om det är en enkel stad att köra upp i eller allmänt köra i.

”Om man kan köra bil, så borde man kunna köra överallt”- jo det är sant i för sig, men vissa städer är det lättare att köra i än vissa andra. Så jag undrar då om det är lätt att köra upp i Karlskrona. Skulle även uppskatta om ni gav tips på vissa kluriga ställen och hur vanligt det är i Landskrona så som rondeller, korsningar, högerregeln och så vidare
Offentligt Anonym 2022-02-08 22:00 ! Citera #
Hade uppkörning i Karlskrona för några veckor sedan med gott resultat, upplevde det som likvärdigt med de jag känner som berättat om sina uppkörningar på andra platser. Se upp för 40-vägen precis utanför trafikverket :) tydligen många som kuggar på det. Sen skadar det inte att se sig omkring i närområdet om man har möjlighet. De lär se till att du tar dig igenom några rondeller, lite motorväg osv. Hade för övrigt inte kört i staden sen tidigare eller ens sett vägarna, men det var inga problem.
Gäst 2022-03-08 02:02 ! Citera #
Hur gick det?

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 14:09
8
I går 20:00
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest