Start > Körkortsforum > HJÄLP!!

HJÄLP!!

Gäst 2021-11-28 13:10 ! Citera #
Nu har jag kuggat så många gånger att jag inte har förtur. Jag försöker hitta en ny tid och undrar om jag kan se avbokade tider? Eller behöver jag förtur för att se dem också? Det tider som Trafikverket släpper ser jag inte längre
Kuggis 2021-11-30 08:03 ! Citera #
Det dyker såklart upp mycket färre tider men du måste bara gå in väldigt ofta! Lyckades boka min fjärde uppkörning på detta sätt!
Saffransknut 2021-11-30 09:12 ! Citera #
Hej! Vilka tider är bäst att kolla extra mycket vid? Hur gjorde du Kuggis?
Kuggis 2021-11-30 12:48 ! Citera #
Hmm, såg inget speciellt mönster utan försökte bara gå in så ofta jag kunde - typ varannan timme/var tredje timme var det jag hann med. Sen ska man ju ha tur men tyckte ändå det kändes hoppfullt när jag uppdaterade. Dock får man vara beredd på att vara väldigt flexibel med tid/dag/plats. Typ köra upp imorgon osv! Håller tummarna!
Gäst 2021-11-30 15:30 ! Citera #
Kuggis 2021-11-30
Hmm, såg inget speciellt mönster utan försökte bara gå in så ofta jag kunde - typ varannan timme/var tredje timme var det jag hann med. Sen ska man ju ha tur men tyckte ändå det kändes hoppfullt när jag uppdaterade. Dock får man vara beredd på att vara väldigt flexibel med tid/dag/plats. Typ köra upp imorgon osv! Håller tummarna!
Tack så mycket för svar!!
Saffransknut 2021-11-30 17:15 ! Citera #
Kuggis 2021-11-30
Tack för ditt svar. Har tittat från och till hela dagen idag och inte sett någon ledig tid. Men antar att det handlar om tur och tajming helt enkelt. Ska fortsätta :)
Kuggis 2021-11-30 19:53 ! Citera #
Ingen fara! Jaa vissa dagar var det rätt glest med tider men man får inte ge upp utan fortsätt kämpa - det är så värt det sen!

Senaste foruminläggen

Rubrik
12
I går 22:40
6
I går 22:34
11
I går 17:36
8
I går 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo